Yritys asensi ajastimet WC-koppien päälle – Hyvä vai huono idea?
Kuva: Vessakoppien ajastimet ovat aiheuttaneet suurta närää. Weibo
Kiinalainen yhtiö on asentanut työpaikan WC-koppien yhteyteen ajastimet. Sitä ei ole tietysti pidetty työntekijöiden keskuudessa hyvänä ideana. Tästä uutisoi Yahoo! News.
Ajastimet ovat myös saaneet vastaansa kiinalaisten omassa sosiaalisessa mediassa, Weibossa, suoranaisen viha-aallon. Niiden kerrotaan olevan suuri loukkaus yhtiön työntekijöitä kohtaan, koska he eivät voi käydä vessassa enää rauhassa.
Kun joku menee vessakoppiin, sen yhteydessä oleva anturi laukaisee kopin yläosassa olevan ajastimen käyntiin. Joidenkin harvojen mielestä tämä on kuitenkin hyvä idea, koska monilla työntekijöillä on tapana mennä vessakoppiin puhumaan puhelua, joten siellä käynti kestää silloin pitkään.
Ehkä tämä voisi jollakin tavalla toimiakin. Jos esimerkiksi menee vessaan, niin ajastin voisi kertoa, että kuinka nopeasti vessakoppi saattaisi olla vapautumassa. Jos ajastimessa on jo suuri luku, siitä voisi päätellä, että pian on oma vuoro. Eikä kukaan kehtaisi silloin mennä sinne suorittamaan mitään ylimääräisiä henkilökohtaisia tarpeitaan, kuin vain niitä, joita varten vessat ovat olemassa.
Lähde: Yahoo! News
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Feissarimokat: Etsitään kyytiä Espanjaan – mukana lukeva koira
- Feissarimokat: Älä valehtele lääkärille – voit jäädä siitä kiinni
- Saija on ollut Mikan luona yötä – Mika murjaisee vitsin
- Feissarimokat: ”Apua, mitä kieltä puhutaan Ruotsissa?”
- Nainen, tämän nimesi sinusta kertoo: ”Anna ei todellakaan anna…”
- Feissarimokat: ”Laitoin unenpöpperössä valkosipulia alapäähän” – aromipesä sai uuden merkityksen
- Tämä ei ole kesän rakkaustarina – vaikka niin luulet
- Näistä asioista ovat turistit valittaneet: ”Hyttynen puraisi minua”
- Vangin vähäisille vieraille löytyy yllättävän hyvä syy
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa