Oletko introvertti? Sitten samaistut näihin kuviin!
Meillä kaikilla, yhteiskunnalla, medialla, on tapana lokeroida ihmisiä. Esimerkiksi työn, siviilisäädyn, seksuaalisen suuntautumisen tai sukupuolen mukaan. Myös meidän persoonallisuuksiemme mukaan. Yksi tapa on kysyä, oletko ekstrovertti vai introvertti?
Ekstrovertti on ihminen, joka nauttii sosiaalisista tilanteista ja saa energiansa vuorovaikutuksesta muiden ihmisten kanssa. Karrikoidusti sanoen hän myös nauttii esimerkiksi juhlista, tapahtumista ja hälinästä ympärillään. Introvertti on tällaisen ihmisen vastakohta. Introvertti nauttii omasta rauhastaan ja omasta ajasta ja on sisäänpäinkääntyneempi. Hän miettii tekojaan ekstroverttia enemmän ja haluaa ladata akkunsa yksin saadakseen energiaa.
Kummasta kuvauksesta sinä tunnistat itsesi?
Oletko introvertti? Sitten samaistut alla oleviin kuviin, jotka osuvasti kertovat introvertin elämästä eri tilanteissa.
Yllä olevien asioiden lisäksi et tarvitse muuta kuin oman rauhan ja puitteet ovat täydelliset!
Muut saattavat inhota sadekelejä, sillä silloin tekeminen on vähissä, ja kaikki olevat sisätiloissa. Introvertille tilanne on ihanteellinen, ja hän nauttii kun saa vetäytyä oman kodin rauhaan ihan luvan kanssa.
Eikä, oliko ne juhlat tänään? Lupasinko jo mennä? Netflix ja popparit kotona houkuttelisivat kyllä enemmän…
Niinhän sitä sanotaan, että ekstrovertit pyörittävät maailmaa mutta introvertit luovat sen!
Deittailumaailmassa introverttina oleminen voi olla hankalaa.
Dilemma on todellinen. No hei, ainakaan ei tule ylisyöpöteltyä! Tai sitten kekseliäs introvertti hankkii minijääkaapin omaan huoneeseensa.
Näyttävätkö tilanteet tutuilta?
Lähde.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Poikaa ei kiinnostanut koulu – hulvaton teko
- Feissarimokat: Taas uusia sanavääntelyitä!
- Eskon muisti petti – vai sittenkin näkö?
- Feissarimokat: Tytön uikkareista löytyy kala – ”Pistäpä tyttö narun päähän…”
- Feissarimokat: Jaanan asunnossa kummittelee – ”Onko asunnnossa kuollut joku?”
- Feissarimokat: Auto hurisi oudolla tavalla – syy löytyi Markosta
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Helenan selkää hierottiin karmealla asialla
- Pariskunta saa avioliittoneuvojalta apua
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Auliksella on kaamea kankkunen – teepussi pelastaisi aamun
- Feissarimokat: Anne ei tajua – on vaaraksi liikenteelle!
- Feissarimokat: Lapsi häpäisee äidin kauppajonossa – vain koiranruuan avulla
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Kallen matikan numero nousee, koska paloauton sireenit ulvovat