Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
Krista on bussilakon takia jumissa eikä pääse kotoaan mihinkään.
Hänellä olisi toki juna-asema 2 kilometrin päässä kotoa, mutta se on kuulemma liian pitkä matka kävellä.
Jääköhän Kristalla nyt työpäivä väliin tai jotain muuta tärkeää?
Moni kävelee päivittäin tuon matkan töihin tai asemalle.
Krista perustelee tätä sillä, että puolen tunnin kävelymatka on paljon verrattuna siihen, että yleensä hänen pitää kävellä vain 5 minuuttia…

Lähde: Feissarimokat
LUE MYÖS
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Lahdessa taitaa olla pulaa äidinkielenopettajista?
- Feissarimokat: Vihannes korvasi vihanneksen – nainen suuttui
- Feissarimokat: Tekokynttilät ovat liian aidon näköisiä?
- Feissarimokat: Poikaa ei kiinnostanut koulu – hulvaton teko
- Feissarimokat: Taas uusia sanavääntelyitä!
- Eskon muisti petti – vai sittenkin näkö?
- Feissarimokat: Tytön uikkareista löytyy kala – ”Pistäpä tyttö narun päähän…”
- Feissarimokat: Jaanan asunnossa kummittelee – ”Onko asunnnossa kuollut joku?”
- Feissarimokat: Auto hurisi oudolla tavalla – syy löytyi Markosta
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Auliksella on kaamea kankkunen – teepussi pelastaisi aamun
- Feissarimokat: Anne ei tajua – on vaaraksi liikenteelle!
- Feissarimokat: Lapsi häpäisee äidin kauppajonossa – vain koiranruuan avulla
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Kallen matikan numero nousee, koska paloauton sireenit ulvovat