Nykyaikaa, mutta ilman somea
Kaikilla meillä ei ole mahdollisuutta eikä haluakaan käyttää kaiken maailman someja.
Näin sitten käy, jos niitä ei käytä:
Minulla ei ole käytössä sometilejä.
Siksi kuljeskelen kaduilla ja huutelen sattumanvaraisille ihmisille, mitä syön, mitä juon ja miten minulla menee kotona.
Minullekin on nimittäin tärkeää rakentaa verkostoa.
Minulla on jo kolme seuraajaa.
Yksi heistä näyttää lääkäriltä ja ne kaksi muuta ovat poliiseja.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa
- Lapsi luulee mummolla olevan erikoistaitoja – no onko?
- Feissarimokat: Päiväkahvit ja muut joillekin epäselvät termit
- Feissarimokat: Lahdessa taitaa olla pulaa äidinkielenopettajista?
- Feissarimokat: Vihannes korvasi vihanneksen – nainen suuttui
- Feissarimokat: Tekokynttilät ovat liian aidon näköisiä?
- Feissarimokat: Poikaa ei kiinnostanut koulu – hulvaton teko
- Feissarimokat: Taas uusia sanavääntelyitä!
- Eskon muisti petti – vai sittenkin näkö?
- Feissarimokat: Tytön uikkareista löytyy kala – ”Pistäpä tyttö narun päähän…”
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Kallen matikan numero nousee, koska paloauton sireenit ulvovat
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Päiväkahvit ja muut joillekin epäselvät termit