Isä keksii ratikassa kumille vieläkin parempaa käyttöä kuin poika
Isä oli tulossa poikansa kanssa kansallismuseosta. He lähtivät kotiin ratikalla, josta poika kertoo tällaisen tarinan:
Ratikan tullessa pysäkille minä tietty kiilasin ensimmäisenä vaunuun ja sain tietty viimeisen paikan.
Isäukko siinä vieressä seisoskeli kävelykeppiin nojaten hiukan tutisten.
Sanoin hänelle, että jos sinulla olisi tuon kepin päässä kumi, niin olisi paljon tukevampaa ja turvallisempaa nojata.
Isäukko vastasi siihen:
– Jos minulla olisi ollut 25 vuotta sitten kepinpäässä kumi, niin nyt minulla olisi istumapaikka.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Feissarimokat: Etsitään kyytiä Espanjaan – mukana lukeva koira
- Feissarimokat: Älä valehtele lääkärille – voit jäädä siitä kiinni
- Saija on ollut Mikan luona yötä – Mika murjaisee vitsin
- Feissarimokat: ”Apua, mitä kieltä puhutaan Ruotsissa?”
- Nainen, tämän nimesi sinusta kertoo: ”Anna ei todellakaan anna…”
- Feissarimokat: ”Laitoin unenpöpperössä valkosipulia alapäähän” – aromipesä sai uuden merkityksen
- Tämä ei ole kesän rakkaustarina – vaikka niin luulet
- Näistä asioista ovat turistit valittaneet: ”Hyttynen puraisi minua”
- Vangin vähäisille vieraille löytyy yllättävän hyvä syy
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Kallen matikan numero nousee, koska paloauton sireenit ulvovat
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa