Feissarimokat: Luulisi, että morsiamella olisi suurempiakin ongelmia kuin bestmanin lähes oikeanvärinen asu
Mitä mieltä olet, suurenteleeko Emilia nyt tätä mielipahaansa vähän liikaa?
Jos bestmanin puvun piti olla musta, niin eikö todella tumman sininen, ole ihan hyvä?
Mustakin voi näyttää tietyssä valossa vähän siniseltä. Olisikohan Emilia edes hoksannut, että bestmanin puku ei ole ihan täysi musta, jos siitä ei olisi hänelle mainittu…

LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Feissarimokat: Etsitään kyytiä Espanjaan – mukana lukeva koira
- Feissarimokat: Älä valehtele lääkärille – voit jäädä siitä kiinni
- Saija on ollut Mikan luona yötä – Mika murjaisee vitsin
- Feissarimokat: ”Apua, mitä kieltä puhutaan Ruotsissa?”
- Nainen, tämän nimesi sinusta kertoo: ”Anna ei todellakaan anna…”
- Feissarimokat: ”Laitoin unenpöpperössä valkosipulia alapäähän” – aromipesä sai uuden merkityksen
- Tämä ei ole kesän rakkaustarina – vaikka niin luulet
- Näistä asioista ovat turistit valittaneet: ”Hyttynen puraisi minua”
- Vangin vähäisille vieraille löytyy yllättävän hyvä syy
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa