Tästä syystä kuntopyörässä voi istua – hyvä syy?
Kuntopyöräily on laji, joka pitää ottaa tosissaan, ainakin joidenkin mielestä.
Eräs nainen ei sitä tehnyt ja polki kuntopyörää ihan koko ajan.
Samalla hän ihmetteli, miksi vierustoveri ei välillä polkenut ja kysyikin häneltä:
”Miksi vain istut siinä etkä polje?”
Vierustoveri vastasi kummissaan:
”Etkö sinä tajua, että olen alamäessä.”
LUE MYÖS
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Feissarimokat: Etsitään kyytiä Espanjaan – mukana lukeva koira
- Feissarimokat: Älä valehtele lääkärille – voit jäädä siitä kiinni
- Saija on ollut Mikan luona yötä – Mika murjaisee vitsin
- Feissarimokat: ”Apua, mitä kieltä puhutaan Ruotsissa?”
- Nainen, tämän nimesi sinusta kertoo: ”Anna ei todellakaan anna…”
- Feissarimokat: ”Laitoin unenpöpperössä valkosipulia alapäähän” – aromipesä sai uuden merkityksen
- Tämä ei ole kesän rakkaustarina – vaikka niin luulet
- Näistä asioista ovat turistit valittaneet: ”Hyttynen puraisi minua”
- Vangin vähäisille vieraille löytyy yllättävän hyvä syy
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa