Tästä syystä kuntopyörässä voi istua – hyvä syy?
Kuntopyöräily on laji, joka pitää ottaa tosissaan, ainakin joidenkin mielestä.
Eräs nainen ei sitä tehnyt ja polki kuntopyörää ihan koko ajan.
Samalla hän ihmetteli, miksi vierustoveri ei välillä polkenut ja kysyikin häneltä:
”Miksi vain istut siinä etkä polje?”
Vierustoveri vastasi kummissaan:
”Etkö sinä tajua, että olen alamäessä.”
LUE MYÖS
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Päiväkahvit ja muut joillekin epäselvät termit
- Feissarimokat: Lahdessa taitaa olla pulaa äidinkielenopettajista?
- Feissarimokat: Vihannes korvasi vihanneksen – nainen suuttui
- Feissarimokat: Tekokynttilät ovat liian aidon näköisiä?
- Feissarimokat: Poikaa ei kiinnostanut koulu – hulvaton teko
- Feissarimokat: Taas uusia sanavääntelyitä!
- Eskon muisti petti – vai sittenkin näkö?
- Feissarimokat: Tytön uikkareista löytyy kala – ”Pistäpä tyttö narun päähän…”
- Feissarimokat: Jaanan asunnossa kummittelee – ”Onko asunnnossa kuollut joku?”
- Feissarimokat: Auto hurisi oudolla tavalla – syy löytyi Markosta
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Auliksella on kaamea kankkunen – teepussi pelastaisi aamun
- Feissarimokat: Lapsi häpäisee äidin kauppajonossa – vain koiranruuan avulla
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Kallen matikan numero nousee, koska paloauton sireenit ulvovat
- Oho, hän on itsellekin liian kallis