Mikä on aikuisille yhtä paha kuin lapsille: ”joulupukkia ei ole olemassa”?
Joulupukkihan on oikeasti olemassa, mutta jos ei olisi, niin sen kuuleminen tuntuisi pahalta, ainakin lapsista.
Joku kysyi muilta Reddit-käyttäjiltä, mikä on aikuisille yhtä paha asia, kuin lapsille kuulla, että joulupukkia ei ole olemassa.
Tässä alla on parhaimmat vastaukset, joita tähän kysymykseen saatiin:
1. Pyyhekumin sininen osa ei voi poistaa mustetta.
2. Useimmat ihmiset maailmassa ovat uskomattoman tyhmiä, sinä mukaan lukien.
3. Se, että olet ahkera ja hyvä työssäsi, ei välttämättä tarkoita sitä, että sinut palkitaan siitä.
4. Voit tehdä kaiken oikein ja silti epäonnistua. Tämä voi olla totta myös toisin päin.
5. Jokainen nauttimasi alkoholijuoma lihottaa erittäin paljon.
6. Kesäleiri on enemmän vanhempia kuin lapsia varten.
7. Baaritiskin takana työskentelevä tyyppi ei ole kiinnostunut sinusta. Hän on vain ystävällinen asiakkaille, koska se on osa hänen työtään.
8. Suurin osa rakastamistasi teinidraamaleffoissa näkemistäsi suhteista olisivat tosielämässä todella myrkyllisiä.
Lähde: The Poke
LUE MYÖS
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Noloja palastuksia – näitä asoita tehdään salassa yksin
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Feissarimokat: Etsitään kyytiä Espanjaan – mukana lukeva koira
- Feissarimokat: Älä valehtele lääkärille – voit jäädä siitä kiinni
- Saija on ollut Mikan luona yötä – Mika murjaisee vitsin
- Feissarimokat: ”Apua, mitä kieltä puhutaan Ruotsissa?”
- Nainen, tämän nimesi sinusta kertoo: ”Anna ei todellakaan anna…”
- Feissarimokat: ”Laitoin unenpöpperössä valkosipulia alapäähän” – aromipesä sai uuden merkityksen
- Tämä ei ole kesän rakkaustarina – vaikka niin luulet
- Näistä asioista ovat turistit valittaneet: ”Hyttynen puraisi minua”
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa