Feissarimokat: Maailman huonoin ihminenkö? Eikös tällainen ole maailman paras ihminen?
Kati on mielestään maailman huonoin ihminen?
Kun hän antaa tälle selityksen, niin tuntuu siltä, että kyseessä on maailman paras ihminen.
Ainakin Suomessa pidetään sellaisista vieraista ihmisistä, jotka eivät juttele esimerkiksi bussissa muille.
Jos ei häiritse vieraita ihmisiä, niin eihän se ole ainakaan maailman huonoimman ihmisen merkki?

Lähde: Feissarimokat
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Noloja palastuksia – näitä asoita tehdään salassa yksin
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Feissarimokat: Etsitään kyytiä Espanjaan – mukana lukeva koira
- Feissarimokat: Älä valehtele lääkärille – voit jäädä siitä kiinni
- Saija on ollut Mikan luona yötä – Mika murjaisee vitsin
- Feissarimokat: ”Apua, mitä kieltä puhutaan Ruotsissa?”
- Nainen, tämän nimesi sinusta kertoo: ”Anna ei todellakaan anna…”
- Feissarimokat: ”Laitoin unenpöpperössä valkosipulia alapäähän” – aromipesä sai uuden merkityksen
- Tämä ei ole kesän rakkaustarina – vaikka niin luulet
- Näistä asioista ovat turistit valittaneet: ”Hyttynen puraisi minua”
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa