Feissarimokat: Miksi ryhmiin liittymistä ja poistumista ei voi tehdä vähin äänin?
Moni kiittää ja joskus jopa esittelee itsensä, kun on liittynyt uuteen ryhmään.
Jos kaikki tekisivät niin, tulisi siitä suorastaan kaaos.
Mutta sitä on vielä vaikeampi käsittää, miksi ryhmästä pitää erota suurin elein?
Eikö sieltä voisi vain poistua vähin äänin?
Sari ei todellakaan tehnyt niin…

Kuvat ja lähde: Feissarimokat
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Noloja palastuksia – näitä asoita tehdään salassa yksin
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Feissarimokat: Etsitään kyytiä Espanjaan – mukana lukeva koira
- Feissarimokat: Älä valehtele lääkärille – voit jäädä siitä kiinni
- Saija on ollut Mikan luona yötä – Mika murjaisee vitsin
- Feissarimokat: ”Apua, mitä kieltä puhutaan Ruotsissa?”
- Nainen, tämän nimesi sinusta kertoo: ”Anna ei todellakaan anna…”
- Feissarimokat: ”Laitoin unenpöpperössä valkosipulia alapäähän” – aromipesä sai uuden merkityksen
- Tämä ei ole kesän rakkaustarina – vaikka niin luulet
- Näistä asioista ovat turistit valittaneet: ”Hyttynen puraisi minua”
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa