Häät pidetään lupaavassa paikassa, mutta vieraat saavatkin vain kuolata vieressä
Sanotaan, että häät ovat hääparin näköiset.
Olisi mielenkiintoista tietää, millainen tämä hääpari on, joka teki vieraille todella katalan tempun. Häät järjestettiin todella mukavassa paikassa, joten häävieraat olivat varmasti alussa innoissaan.
Hääpaikka oli viinitila, joten moni varmasti odotti saavansa häissä hyvää viiniä. Tässä ei ole kyse siitä, että viinitilassa olisi ollut pahaa viiniä. Se ei edes selvinnyt, koska häissä ei tarjoiltu viiniä eikä mitään muutakaan alkoholipitoista juomaa.
Eihän se mikään laki ole, että häissä pitäisi tarjoilla alkoholia. Mutta jos häät pidetään viinitilalla, on se jo vieraiden kiusaamista, jos vieraat eivät saa viiniä eivätkä mitään muutakaan alkoholia.
Vieraille tarjottiin kuohuvaa, mutta se oli vain viinirypälemehua. Muita häissä tarjoiltavia juomia olivat tee, vesi ja limsa.
Vieraat eivät viihtyneet näissä häissä, joka ei ole mikään ihme.
Lähde: Mirror
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Noloja palastuksia – näitä asoita tehdään salassa yksin
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Feissarimokat: Etsitään kyytiä Espanjaan – mukana lukeva koira
- Feissarimokat: Älä valehtele lääkärille – voit jäädä siitä kiinni
- Saija on ollut Mikan luona yötä – Mika murjaisee vitsin
- Feissarimokat: ”Apua, mitä kieltä puhutaan Ruotsissa?”
- Nainen, tämän nimesi sinusta kertoo: ”Anna ei todellakaan anna…”
- Feissarimokat: ”Laitoin unenpöpperössä valkosipulia alapäähän” – aromipesä sai uuden merkityksen
- Tämä ei ole kesän rakkaustarina – vaikka niin luulet
- Näistä asioista ovat turistit valittaneet: ”Hyttynen puraisi minua”
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa