Miksi olut on parempaa kuin tosikot? – 18 syytä
Miksi olut on parempaa kuin tosikot?
- Kuusi olutta yhdessä tietää sinulle hauskaa.
- Oluen kanssa voit katsoa Monty Pythonia.
- Jos olut ei tyydytä sinua, voit ottaa toisen.
- Oluen seurassa juttu luistaa rennommin.
- Oluen vaahtoamista on mukavampi seurata.
- Olut ei loukkaannu, kun kutsut sitä olueksi.
- Olut tekee elämästä leppoisampaa.
- Yksi olut ei nolaa sinua julkisella paikalla.
- Yksi olut ei estä sinua ajamasta autolla, tosikon kanssa ei autoile pirukaan.
- Oluelle ei tarvitse puhua selkeillä lauseilla.
- Olut ei ota sinua vakavasti.
- Voit valita otatko oluen vakavasti vai et.
- Olut ei välitä millaisesta lasista sitä juodaan.
- Olut saa sinut nauramaan tosikoille, mutta ei päinvastoin.
- Oluita on joka makuun, tosikot ovat aina samanlaisia.
- Oluen kanssa voit olla oma huumorintajuinen itsesi.
- Saunatosikko on ajatuksenakin pelottava.
- Olut maistuu suussa paremmalle.
Tosikoiden eduksi voidaan kuitenkin katsoa, että niitä ei löydy joka baarista, vaikka useimmista baareista löytyy olutta.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Feissarimokat: Etsitään kyytiä Espanjaan – mukana lukeva koira
- Feissarimokat: Älä valehtele lääkärille – voit jäädä siitä kiinni
- Saija on ollut Mikan luona yötä – Mika murjaisee vitsin
- Feissarimokat: ”Apua, mitä kieltä puhutaan Ruotsissa?”
- Nainen, tämän nimesi sinusta kertoo: ”Anna ei todellakaan anna…”
- Feissarimokat: ”Laitoin unenpöpperössä valkosipulia alapäähän” – aromipesä sai uuden merkityksen
- Tämä ei ole kesän rakkaustarina – vaikka niin luulet
- Näistä asioista ovat turistit valittaneet: ”Hyttynen puraisi minua”
- Vangin vähäisille vieraille löytyy yllättävän hyvä syy
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Kallen matikan numero nousee, koska paloauton sireenit ulvovat
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa