Nainen kauhistui huomatessaan kotinsa lukkojen avaimissa jotain kammottavaa
Avaimista ei tule heti mieleen mitään sellaista, joka voisi olla pelottavaa.
Nyt eräs nainen on todistanut tuon luulon vääräksi. Toivottavasti kyseessä on vain vahinko, koska kukaan tuskin haluaisi tuollaisen huomatessaan asua enää talossa, jossa on tuollainen avain.
Avaimessa ei sinällään ole mitään vikaa. Se näyttää vanhalta, mutta toimii edelleen. Sillä avataan naisen talossa olevia huoneita. Talo on rakennettu jo vuonna 1937, joten avain on voinut olla kädessä hyvin ilkeillä ihmisillä, jotka ovat eläneet kauan sitten.
Avaimella voi lukita monet talon huoneet, mutta makuuhuoneiden kohdalla vain ulkoapäin. Mikä ihme voi olla sellaiselle syynä? Jos joku on ollut huoneessa, jonka saa lukittua sen ulkopuolelta, ei hän ole päässyt huoneesta ulos. Se on tässä se kauhistuttava asia.
Nainen on kertonut tästä avaimesta muille, joiden mielestä kannattaisi tarkistaa, että talon rakenteisiin ei ole piilotettu ruumiita. Tuo ei ole varmasti vähentänyt naisen kauhukuvia siitä, miksi osa ovista lukitaan vain ulkoapäin.
Voisiko tuollaiselle löytyä jokin hyvä syy, joka ei ole mitään kamalaa?
Lähde: Mirror
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Feissarimokat: Etsitään kyytiä Espanjaan – mukana lukeva koira
- Feissarimokat: Älä valehtele lääkärille – voit jäädä siitä kiinni
- Saija on ollut Mikan luona yötä – Mika murjaisee vitsin
- Feissarimokat: ”Apua, mitä kieltä puhutaan Ruotsissa?”
- Nainen, tämän nimesi sinusta kertoo: ”Anna ei todellakaan anna…”
- Feissarimokat: ”Laitoin unenpöpperössä valkosipulia alapäähän” – aromipesä sai uuden merkityksen
- Tämä ei ole kesän rakkaustarina – vaikka niin luulet
- Näistä asioista ovat turistit valittaneet: ”Hyttynen puraisi minua”
- Vangin vähäisille vieraille löytyy yllättävän hyvä syy
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa