Tässäkö maailman iljettävin ja samalla erittäin söpö tatuointi?
Kuva: Reddit
Taas on yksi tatuointi ylittänyt uutiskynnyksen. Kyseessä ei ole silti tämä myös juuri paljastettu tatuointi, joka sijaitsee David ja Victoria Beckhamin pojan, Brooklynin niskassa. Siitäkin voisi olla tässä kyse, mutta mitään iljettäväähän siinä ei tietysti ole, että tatuointi sijaitsee niskassa ja kyseessä ovat silmät, jotka muistuttavat tämän herran tämänhetkisen tyttöystävän silmiä. Jos pari eroaa, ehkä silmiin voi lisätä vähän meikkiä, jotta ne näyttäisivät jonkin toisen naisen silmiltä. Näet tatuoinnin, kun klikkaat tästä.
Tämä toinenkin tatuointi, josta tässä nyt on oikeasti kyse, on myös vähän söpö, ainakin ajatuksena. Kyseessä on isä, joka halusi tatuointiin lapsiensa nimet kakkapökylöiden kuvien viereen. Niin luit ihan oikein eli syntymäaikojen sijaan lasten nimien yhteydessä on kuva kakasta.
Kakkojen ympärille on tatuoitu myös kärpästen kuvia, koska niitähän lentää kakkakasojen päällä. Tästä, melkein jopa lannan hajun nokkaan tuovasta tatuoinnista, kertoi eräs Reddit -palvelun käyttäjä.
Lähde: Reddit
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Feissarimokat: Etsitään kyytiä Espanjaan – mukana lukeva koira
- Feissarimokat: Älä valehtele lääkärille – voit jäädä siitä kiinni
- Saija on ollut Mikan luona yötä – Mika murjaisee vitsin
- Feissarimokat: ”Apua, mitä kieltä puhutaan Ruotsissa?”
- Nainen, tämän nimesi sinusta kertoo: ”Anna ei todellakaan anna…”
- Feissarimokat: ”Laitoin unenpöpperössä valkosipulia alapäähän” – aromipesä sai uuden merkityksen
- Tämä ei ole kesän rakkaustarina – vaikka niin luulet
- Näistä asioista ovat turistit valittaneet: ”Hyttynen puraisi minua”
- Vangin vähäisille vieraille löytyy yllättävän hyvä syy
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Kallen matikan numero nousee, koska paloauton sireenit ulvovat
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa