Lapsuus vs Aikuisuus – 8 syytä miksi lapsena oli mukavampaa ja helpompaa
18 on maaginen täysi-ikäisyyden raja. Kaikki nuoret odottavat 18-vuotispäivää kuin kuuta nousevaa. Kun aika kuluu, oppii kuitenkin arvostamaan helppoa lapsuutta ja nuoruutta. Lapsena velvollisuuksia oli vähemmän kuin aikuisena ja päivään mahtui enenmmän hauskoja harrastuksia. Seuraavissa kohdissa vertaillaan lapsuutta ja aikuisuutta. Ainakin näiden perusteella lapsuus oli aikuisuutta mukavampaa. Varmasti lähes kaikki lukijat voi samaistua ainakin osaan seuraavista kohdista.
1. Aikuisena tiskivuori ei katoa, eikä tiskit liiku astianpesukoneeseen itsestään.
2. Ruoka ei ilmesty jääkaappiin itsestään, vaan se täytyy käydä hakemassa kaupasta. Useimmiten jotain unohtuu ja joudut kauppaan taas seuraavana päivänä.
3. Lapsena kylpeminen oli paljon hauskempaa.
4. Aikuisena pyykit eivät peseydy itsestään, eikä puhtaita vaatteita ole loputtomiin.
5. Raha ei kasvakaan puussa, vaan joudut joka aamu lähtemään töihin.
6. Aikuisena huone ei siivoudu itsekseen. Ei vaikka yrittäisit välttää siivousta viimeiseen asti.
7. Aikuisena joudut ottamaan vastuuta muista. Tämänkin kuvan pikku taapero on jonkun vastuulla.
8. Aikuisena et voi enää pukeutua hauskoihin supersankariasuihin.
Lähde
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Feissarimokat: Paulan harmitus – tajusiko mies mustikkamehun olleen ilmaista?
- Feissarimokat: Etsitään kyytiä Espanjaan – mukana lukeva koira
- Feissarimokat: Älä valehtele lääkärille – voit jäädä siitä kiinni
- Saija on ollut Mikan luona yötä – Mika murjaisee vitsin
- Feissarimokat: ”Apua, mitä kieltä puhutaan Ruotsissa?”
- Nainen, tämän nimesi sinusta kertoo: ”Anna ei todellakaan anna…”
- Feissarimokat: ”Laitoin unenpöpperössä valkosipulia alapäähän” – aromipesä sai uuden merkityksen
- Tämä ei ole kesän rakkaustarina – vaikka niin luulet
- Näistä asioista ovat turistit valittaneet: ”Hyttynen puraisi minua”
- Vangin vähäisille vieraille löytyy yllättävän hyvä syy
- Vaimon vitsi meni läpi tai niin hän luuli – joutui lopulta itkemään
- Miehen taskusta löytyy hevosen puhelinnumero – paha juttu
- Feissarimokat: ”Olen jumissa, koska kävelymatkaa on 2 km”
- Feissarimokat: Petri kertoo hulvattomasta bussimatkastaan kirjan kanssa
- Kallen matikan numero nousee, koska paloauton sireenit ulvovat
- Oho, hän on itsellekin liian kallis
- Feissarimokat: Helle sekoitti jo päät näin pahasti, että menettää kengät?
- Feissarimokat: Sara saa bussissa hullun maineen – helppoa